LOGO
Tel. +370 698 22810, info@GoldenMoments.lt  
Apie Golden Moments Misija Karjera Klientai Nuorodos Kontaktai  
 
Įspūdžio dovanos
Ekstremalios pramogos
Asmeninės šventės ir renginiai
 
Komandos formavimo renginiai
Verslo renginiai ir pramogos
Klientų lojalumo renginiai
Korporatyviniai renginiai
Seminarai ir mokymai
Verslo dovanos
 

Komandos formavimo renginiai / „Rungtyniavimas“
(Sudėtingumo lygmuo – 1)

„Rungtyniavimas“ (Sudėtingumo lygmuo – 1)
Komandos varžosi keliose skirtingose komandinėse ir keliose individualiose rungtyse. Skirtingos užduotys komandoms suteikia skirtingas pasireiškimo ir atsiskleidimo galimybes.

  • daugiau pripažinimo ir dėmesio;
  • geresnis bendradarbiavimas ir tarpusavio pažinimas;
  • pasitikėjimo komandos nariais didinimas;
  • skatinamas grupinis darbas;
  • darbuotojų motyvacijos didinimas;
  • suteikia galimybę išbandyti save.

Dalyvių skaičius: 10 - 30

Priemonės: lapeliai, šaukštelis, stalo teniso kamuoliukai, vėliavėlės, bulvės, virvutės, dalyvių nuotraukos, didelis maišai

Aprašymas: Priklausomai nuo dalyvaujančių žmonių skaičiaus, dalyviai suskirstomi į kelias komandas (optimaliausia 3). Sekančios rungtys yra dviejų tipų – komandinės ir individualios. Individualios rungtys (Killer‘is ir Angeliukai) žaidžiamos visą renginio laiką. Komandinės rungtys seka viena po kitos. Pirmoji užduotis „Himnas“. Kiekviena komanda gauna raktinius žodžius, kuriuos būtinai panaudojant reikia sukurti penkių sakinių komandos himną. Pirmoji užduotis pralavina kūrybiškumą, bet už ją taškų neduodama. Toliau rungtys seka pagal eiliškumą. Po poros komandinių rungčių seka individualus žaidimas „Įžymybės“. Toliau tęsiamos komandinės rungtys. Teritorija – priklausomai nuo oro sąlygų arba didelė patalpa, arba plati teritorija po atviru dangumi. Komanda, laimėjusi rungtį gauna 3 taškus, antroji – 2, pralaimėjusi – 1. Pasibaigus visoms rungtims susumuojami rezultatai ir nugalėtojams atitenka specialus organizatorių prizai. Renginio trukmė ~ 5 val.

Individualios rungtys: Killer‘is, Angeliukai, Įžymybės. Žaidimų taisykles rasite pabaigoje.

Komandinės rungtys: Orientacinis žaidimas, lenktynės su šaukšteliais, bulvių lenktynės, dėlionės, šokinėjimas su maišais.

Žaidimų taisyklės:

„Killer‘is“ - Ant atskirų lapelių užrašomi visų dalyvių vardai (jeigu jie kartojasi, tai užrašoma ir pavardės pirma raidė). Visi dalyviai išsitraukia po lapelį. Žaidimo tikslas – pabučiuoti nurodytą žmogų ir taip gauti jo lapelį, „nužudyti“ kuo daugiau dalyvių, pabučiuojant paslapčia, kitiems nematant, kad auka nežinotų, kas yra jos „žudikas“. Žaidimas žaidžiamas visą dieną. „Nužudytieji“ ant pakabinto popieriaus lapo turi užrašyti savo vardą ir nužudymo aplinkybes. Laimi tas, kuris surenka daugiausiai lapelių su vardais.

„Angeliukai“ - Ant atskirų lapelių užrašomi visų dalyvių vardai (jeigu jie kartojasi, tai užrašoma ir pavardės pirma raidė). Visi dalyviai yra angeliukai ir turi išsitraukti po lapelį. Žaidimo tikslas – daryti gera: dovanoti dovanas, visur padėti ant lapelio užrašytam žmogui, tačiau tai reikia daryti paslapčia, kad jis apie tai nieko nesužinotų. Žaidimas žaidžiamas visą dieną.

„Įžymybės“ - Žaidžiama grupėse susėdus ratuku. Vienas dalyvis surašo ant lapukų bet kokius įžymius žmones - politikus, aktorius, dainininkus, bendradarbius ir t.t. Kiekvienas lapukas priklijuojamas žaidėjui ant kaktos. Dalyviai mato kitų užrašus, o savo - ne. Visi žaidėjai paeiliui klausia apie save, t.y. kas parašyta ant lapuko. Galima klausti vieną klausimą, į kurį būtų atsakytą tik TAIP arba NE. Paklausia vienas, paskui kitas ir taip ratuku, kol atspėjama, kas esi. Atsakinėja visi, kas mato užrašą.

„Lenktynės su rutuliukais“ - Visos komandos susėda atskirai ratukuose. Kiekvienas gauna po šaukštelį. Visi žaidėjai įsideda šaukštelius į burną atvirkščiai, kad samtelis butų išorėje. Pirmajam ratelyje į samtelį įdedamas rutuliukas. Žaidėjai turi kuo greičiau neišmesdami jo iš samtelio perduoti vienas kitam. Laimi ta komanda, kuri greičiausiai apeina visa ratuką.

„Bulvių lenktynės“ - Visos komandos išsirikiuoja vorele. Prieš kiekvieną žaidėjų eilutę padedama bulvė, o pirmam atsistojusiam paduodama virvelė su kita, prie vieno galo pritvirtinta bulve. Laisvą virvelės galą dalyviai turi užsirišti aplink juosmenį, tačiau taip, kad daržovė kabotų šiek tiek aukščiau žemės. Po starto signalo žaidėjai tarp kojų įsiūbuoja pririštą bulvę ir ja ridena ant žemės padėtą bulvę iki pat finišo. Jį pasiekus pirmieji dalyviai nuneša bulvę atgal ir perduoda estafetę kitam komandos draugui. Laimi greičiausiai įvykdžiusi užduotį komanda.

„Dėlionės“ - Visos komandos gauna po 2 vokus, kuriuose yra sukarpytos darbuotojų nuotraukos. Žaidimo tikslas – kuo greičiau sudėti nuotraukas ir pasakyti to žmogaus vardą. Laimi komanda, greičiausiai atlikusi užduotį.

„Šokinėjimas su maišais“ - Visos komandos sustoja vorele į 3 eilutes. Stovintys priekyje įlipa į maišus. Nurodoma distancija – nuo kur iki kur žaidėjai turės šokinėti su maišais. Patogiausia, kai dalyviai šokinėja iki tam tikro objekto ir atgal. Tada atiduoda maišą kitam žaidėjui ir šis tęsia estafetę. Laimi ta komanda, kuri greičiausiai įvykdo užduotį.

Pastabos: Komandos išbandydamos save įvairiose rungtyse dorojasi su skirtingomis užduotimis. Komandinių savybių stiprėjimas tenkant skirtingiems išbandymams labai svarbus ir verslo srityje.

  


Užsakymo forma

Vardas
Pavardė
Kontaktinis telefonas
El. paštas
Rezervuojamų vietų kiekis
Pageidaujama pramogos data
   
Papildoma informacija ir pageidavimai
   
Jei užsako įmonė:  
Įmonės pavadinimas
Įmonės kodas
   
 
Įveskite pateiktą kodą
 

 

 
 
 
Tapk "Žmogumi raketa"
39 €
Išbandyk vandens motociklą!
39 €
Pramogos ant vandens
29 €
Žygis per pelkes
29 €
Skrydis oro balionu
89 €